الأسس النظرية و التطبيقية لنموذج الاتصال التسويقي المتكامل = Integrated marketing communication model / إياد عبد الفتاح النسور، حمد ناصر الموسى.

By: Contributor(s): Material type: TextTextPublication details: عمان، الأردن : دار صفاء للنشر و التوزيع، 2023.Edition: ط. 1Description: 292 ص. ؛ 25 سمISBN:
  • 9789923280294
Other title:
  • Integrated marketing communication model
Subject(s): LOC classification:
  • HF5415.123 .N878 2023
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
Book دار الكتب-أبو ظبي HF5415.123 .N878 2023 (Browse shelf(Opens below)) 1 Available Z137852
Book دار الكتب-أبو ظبي HF5415.123 .N878 2023 (Browse shelf(Opens below)) 2 Available Z137853

TAZ

ببليوجرافية : ص. 279-288.

There are no comments on this title.

to post a comment.