استخدام العلوم السلوكية في التسويق : توجيه سلوك العملاء و ولائهم بواسطة تحفيز ردود فعل معتمدة على الغريزة / نانسي هارهوت ؛ ترجمة سالي حمدي.
Material type:
TextLanguage: Arabic Original language: English Publication details: عمان، الأردن : جبل عمان ناشرون، 2026.Edition: ط. 1Description: 405 ص. ؛ 23 سمISBN: - 9789923126417
- Using behavioral science in marketing. Arabic
- HF5415 .H37125 2026
| Item type | Current library | Call number | Copy number | Status | Barcode | |
|---|---|---|---|---|---|---|
| book | دار الكتب-أبو ظبي | HF5415 .H37125 2026 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | Available | Z212759 | |
| book | دار الكتب-أبو ظبي | HF5415 .H37125 2026 (Browse shelf(Opens below)) | 2 | Available | Z212760 | |
| book | دار الكتب-أبو ظبي | HF5415 .H37125 2026 (Browse shelf(Opens below)) | 3 | Available | Z212761 |
TAZ
ترجمة كتاب : Using behavioral science in marketing : drive customer action and loyalty by prompting instinctive responses.
ببليوجرافية : ص. 405.
306
MB_01.12.2025_2.mrk
There are no comments on this title.