المشهد الإعلامي و الإعلاني في الصين / تأليف جينغ وانغ ؛ ترجمة رفيق غدار ؛ مراجعة و تحرير مركز التعريب و البرمجة.

By: Contributor(s): Material type: TextTextLanguage: Arabic Original language: English Publication details: بيروت : الدار العربية للعلوم، 2008.Edition: ط. 1Description: 398 ص. : مص. ؛ 24 سمISBN:
  • 9789953874951
Uniform titles:
  • Brand new china. Arabic
Subject(s): LOC classification:
  • HF5813.C5 W37125 2008
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Books Books مكتبة السجن Available

ترجمة كتاب : Brand new China : advertising, media, and commercial culture.

ببليوجرافية : ص. 363-398.

There are no comments on this title.

to post a comment.