قلب العلامة / مارتي نوميير ؛ ترجمة م. ديمة إياسو.

By: Contributor(s): Language: Arabic Original language: English Publication details: عمان : جبل عمان، 2025.Edition: ط. 1Description: 137 ص. : مص.، أشكال ؛ 21 سمISBN:
  • 9789923122501
Uniform titles:
  • The brand flip. Arabic
Subject(s): LOC classification:
  • HF5415.32 .N38125 2025
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
Books Books دار الكتب-أبو ظبي HF5415.32 .N38125 2025 (Browse shelf(Opens below)) 1 | BK Available Z209266
Books Books دار الكتب-أبو ظبي HF5415.32 .N38125 2025 (Browse shelf(Opens below)) 2 | BK Available Z209265
Books Books دار الكتب-أبو ظبي HF5415.32 .N38125 2025 (Browse shelf(Opens below)) 3 | BK Available Z209349

TAZ

ترجمة كتاب : The brand flip : why customers now run companies--and how to profit from it : a whiteboard overview.

على صفحة الغلاف : لماذا يتحكم الزبائن في الشركات، و كيف يمكن الاستفادة من ذلك.

560

There are no comments on this title.

to post a comment.