التسويق للرياديين : التداخل ما بين التسويق و الريادة لتحقيق الابتكار و القيادة و الاستدامة / فيليب كوتلر ؛ ترجمة عزيز شكري الماضي ؛ مراجعة خميس أمبوسعيدي.

By: Contributor(s): Language: Arabic Original language: English Publication details: عمان، الأردن : جبل عمان ناشرون، 2025.Edition: ط. 1Description: 331 ص. ؛ 21 سمISBN:
  • 9789923126035
Uniform titles:
  • Entrepreneurial marketing. Arabic
Subject(s): LOC classification:
  • HF5415.13 .K68125 2025
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
Books Books دار الكتب-أبو ظبي HF5415.13 .K68125 2025 (Browse shelf(Opens below)) 1 | BK Available Z209253
Books Books دار الكتب-أبو ظبي HF5415.13 .K68125 2025 (Browse shelf(Opens below)) 2 | BK Available Z209254
Books Books دار الكتب-أبو ظبي HF5415.13 .K68125 2025 (Browse shelf(Opens below)) 3 | BK Available Z209255

TAZ

ترجمة كتاب : Entrepreneurial marketing : beyond professional marketing.

يتضمن مراجع ببليوجرافية و معجم.

553

There are no comments on this title.

to post a comment.