تغليف العلامة : العلاقة ما بين تغليف المنتجات و هوية العلامة / غافين أمبروز، بول هاريس ؛ ترجمة ديمة إياسو ؛ مراجعة لمى عبد الرحمن الحركان.
Language: Arabic Original language: English Publication details: عمان، الأردن : جبل عمان ناشرون، 2025.Edition: ط. 1Description: 201 ص. : أشكال، مص. ؛ 29 سمISBN:- 9789923126059
- Packaging the brand. Arabic
- TS195.4 .A43125 2025
Item type | Current library | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
دار الكتب-أبو ظبي | TS195.4 .A43125 2025 (Browse shelf(Opens below)) | 1 | BK | Available | Z209305 | ||
![]() |
دار الكتب-أبو ظبي | TS195.4 .A43125 2025 (Browse shelf(Opens below)) | 2 | BK | Available | Z209306 | ||
![]() |
دار الكتب-أبو ظبي | TS195.4 .A43125 2025 (Browse shelf(Opens below)) | 3 | BK | Available | Z209307 |
TAZ
ترجمة كتاب : Packaging the brand : the relationship between packaging design and brand identity.
يتضمن مراجع ببليوجرافية و معجم.
549
There are no comments on this title.